نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید
سرپرست ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)؛

مجهزترین بیمارستان سرطان کشور تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام گفت: مجهزترین بیمارستان جامع سرطان کشور تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که این امر می‌تواند نیاز بیماران را برطرف و از خروج ارز جلوگیری کند.

عارف نوروزی در پنجمین کنگره شهدای داروسازی و سلامت در باغ موزه ملی دفاع مقدس اظهار کرد: پرستاران و مدافعان سلامت نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و درمان مجروحان در ایام جنگ ایفا کرده‌اند. کادر سلامت در دوران کرونا نیز نقش بسیار ارزنده‌ای را ایفا کرد.

وی با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای تأمین سلامت مردم افزود: در سال‌های اخیر 17 بیمارستان با 3000 تخت و 400 مرکز درمانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور احداث شده است.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره ساخت پیشرفته‌ترین بیمارستان درمان سرطان از سوی این ستاد، بیان کرد: مجهزترین بیمارستان جامع سرطان کشور را تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهیم رساند که می‌تواند نیاز بیماران را برطرف و از خروج ارز جلوگیری کند.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام گفت: احداث شهرک بزرگ دارویی برکت در استان البرز و کارخانه‌های دانش‌بنیان تولید داروهای تحریمی و همچنین ساخت بزرگترین کارخانه تولید واکسن‌های پیشرفته در منطقه، از دیگر اقدامات ستاد در حوزه سلامت بوده است.

اکبر برندگی؛ مدیرعامل گروه دارویی برکت نیز در این مراسم گفت: برگزاری این کنگره به یاد عزیزانی است که همانند 8 سال دفاع مقدس در بخش سلامت مشغول به فعالیت و جانفشانی هستند.

برندگی ادامه داد: کرونا یک‌بار دیگر ما و همه دنیا را محک زد اما جمهوری اسلامی توانست با عظمت در حوزه کرونا قد بکشد و به اعتراف ناظران جهانی نمره قبولی دریافت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *