نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

کنگره بزرگداشت شهدای سلامت و داروسازی برگزار می‌شود

رئیس کنگره شهدای داروساز گفت: پنجمین همایش گرامیداشت شهدای سلامت و داروسازی به همت شرکت گروه دارویی برکت در اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

نصراله فتحیان ضمن تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سلامت افزود: با توجه به رشادت و از خودگذشتگی‌های شهدا، تبیین و بزرگداشت اقدامات آنها می‌تواند اثرگذاری فراوانی در شناخت و سبک زندگی آحاد جامعه داشته باشد، از این رو کنگره شهدای سلامت درصدد است بتواند به بهترین نحو در این عرصه ایفای نقش کند.

وی به جشنواره‌های متعدد کنگره شهدای داروسازی و سلامت اشاره کرد و گفت: چهار جشنواره ورزشی، رسانه‌ای، عکس و پوستر با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای داروسازی و سلامت برگزار می‌شود.

فتحیان ادامه داد: جشنواره ورزشی بین شرکت‌های داروسازی برگزار می‌شود و در سایر جشنواره‌ها علاقه‌مندان به حوزه و افراد دارای آثار می‌توانند تا ۱۵ بهمن با مراجعه به وبسایت جشنواره شهدای داروساز به آدرس shohadayedarusazi.com و مطالعه شرایط اختصاصی شرکت در جشنواره در صفحه ثبت‌نام آثار خود را برای داوری ارسال کنند.

رئیس کنگره شهدای داروساز اظهار داشت: این جشنواره‌ها در ۲ موضوع «ایثار مدافعان سلامت در دوران کرونا» و «مدافعان سلامت و داروسازی در دفاع مقدس» برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: هر نفر می‌تواند برای هر رشته و موضوع یک اثر ارسال کند با این تفاوت که اثر به صورت اختصاصی متعلق به فرد باشد.

فتحیان تصریح کرد: جشنواره رسانه‌ای شهدای داروساز بین فعالان رسانه‌ای برگزار شده و علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود باید این نکته را توجه داشته باشند که اثر ارسالی آنها باید به نام نویسنده در یکی از رسانه‌های دارای مجوز کشور منتشر شده یا در غیر این صورت با تایید مدیرعامل رسانه و ممهور به مهر آن رسانه به دبیرخانه ارسال شود؛ بنابراین آثاری داوری خواهد شد که از بهمن ۱۳۹۸ (آغاز اپیدمی کرونا در ایران) تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ منتشر شده باشند.

رئیس کنگره شهدای داروساز ادامه داد: در جشنواره‌های پوستر و عکاسی نیز علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره‌ها می‌توانند آثار خود را در وبسایت بارگذاری کنند.

فتحیان تاکید کرد: پس از داوری، آثار برگزیده انتخاب شده و در کنگره شهدای داروسازی که یکم اسفندماه برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *